sobota, 30 kwietnia 2016

Spring -beautiful time


Budząca się do życia przyroda, pąki na drzewach, świeża zielona trawa, zapach jeszcze nie do końca rozkwitniętych kwiatów i poranny śpiew ptaków czyli jednym słowem wiosna 








Wiosna to też dobry czas na rower, rolki jogging a zwłaszcza, że zaczęła się majówka!
Nie masz rolek, roweru, deski ? Nic nie szkodzi przecież nie możesz zmarnować tej cudnej 
majowej pogody ;) Pokażę Ci, jak możesz spędzić ten wolny od szkoły czas:D


*Piknik z przyjaciółmi to wspaniały pomysł na świetnie spędzony dzień 


*Spacer.. ale samemu to smutno prawda ? 
 Pomyśl o psach w schroniskach 
bezpłatnie możesz wyprowadzić jakiegoś czworonoga na spacer.
A nóż będzie to twój przyjaciel przez następne lata, takim
małym gestem jakim jest wyprowadzenie go z klatki na spacer sprawisz 
ogromną radość opuszczonemu zwierzakowi jak i sobie :D
Zapraszam też na stronkę na, której możecie zobaczyć psiaki 
!!!!!!!!!!!!!     http://psadoptuj.pl/  !!!!!!!!!!!!!!!!

 A to mój 2 letni cocker spaniel- Parys :D
Udanej majówki :D
Sara
Wszystkie zdjęcia mojego autorstwa 




50 komentarzy:

  1. O tak! Ja uwielbiam ten czas gdy wszystko się budzi do życia<3
    Jest już pięknie:))

    http://www.justcleo.pl/2016/04/outfit-of-day-jungle-city.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia
    Post też spoko
    http://patrycjaalicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podałaś świetne przykłady mile spędzonego czasu. Niestety nie mam żadnego schroniska w pobliżu, by móc sprawić radość innym psom.

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki pies ! Piękne zdjęcia, niestety moja majówka będzie jedną wielką powtórką przed maturą :D Pozdrawiam http://mylifeismyonlylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z pieskami ze schroniska, szkoda, że do najbliższego mam kawałek drogi. Życzę mile spędzonej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia!♥Ja mam daleko do schroniska,a szkoda bo też może zrobiłabym taki post.
    Bardzo miło mi się oglądało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki :)
    kocham wiosne jeju <3 :)
    fajnie tak wyjsc na spacer, piknik, a nie siedziec w domu ;)
    photopassionme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdęcia,najlepszy moement kiedy wszystko budzi się do życia. Wszystko jest piękne w tym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia. Wszytko budzi się do życia :)
    Piękny piesek :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham wiosnę za jej piękno!
    Cudowne zdjęcia x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jak wychodze rano i jest takie powietrze nie do opisania :) Fajnie fotki ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia:) Uwielbiam wiosnę właśnie za takie widoki :) Ale niestety alergik nie ma za wesoło :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite zdjecia, uwielbiam wiosnę! :) od razu chce się żyć, wychodzić z domu i robić wiele rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiosna to moja ulubiona pora roku a majówka to wypoczynek, grille i jeszcze raz odpoczynek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre propozycje ;P Ja tam preferuję spacer, choć przyznam że ciężko mnie na niego wyciągnąć :P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny piesek! I bardzo fajne pomysły na majówkę :) Ja swojego też mam, kundelka, wabi się Łatek, ale niestety w dni szkolne mam dla niego mało czasu, dziś pójdę z nim na spacer :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu wyjść na rolki :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia! Śliczny piesek :)
    Również życzę udanej majówki. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wiosne ze wzgkedu na mase wymowoek abh sie nie uczyc 😂

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia bardzo przykuwają uwage, a psina słodka :D Bardzo fajny post zapraszam do mnie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam wiosnę jest idealna pod każdym względem;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham wiosnę, a tak przy okazji- świetne zdjęcia *0*
    atty-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Post dosyć krótki, ale za to treściwy i co ważne - na temat ;) Bardzo ładnie się wypowiadasz, co dobrze o Tobie świadczy, Piękne zdjęcia. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :D wole krótkie posty, jak są długie to czasami też nudne. Dlatego krótki i treściwy jest ok :*

      Usuń
  24. Piękne zdjęcia, uwielbiam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem z tych ludzi, którzy kochają wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiosna jest piękna! Wszystko budzi się do życia :) A teraz jest już tak ciepło niczym lato ;D
    I można bardzo fajnie spędzić czas ;D
    FLVCKO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapomniałaś wspomnieć o wiosennych deszczach! :D

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam wiosne, pobudza mnie do życia! piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia, pozdrawiam akwafinta.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  30. mam do ciebie pytanie:moja babcia jest dosyc gruba a nie ma w bloku windy a mieszka na 4 pietrze w dodadku ma buldoga ktory jest hory i musi go wnosic po schodach co mam zrobic???????????????????

    OdpowiedzUsuń
  31. zywiscie moj komentarz nie był do twojego postu sorry

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam do mnie na:paulinawsiodle.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń