sobota, 25 czerwca 2016

They are with Us !

"Prawdziwym przyjacielem jest ten, dzięki któremu staję się lepszy"
Jan Paweł II

Dlaczego tak trudno znalezc tą, która Cię rozumie, która Cię nie obgaduje ani nie zdradza sekretów tylko pomaga jest zawsze z Tobą, gdy jej potrzebujesz i nie musisz się martwić, że ona odejdzie. .. 

Dlaczego tak trudno znalezc tego, który Cię zrozumie, który Cię nie obgaduje ani nie zdradza sekretów tylko pomaga i jest zawsze z Tobą, gdy go potrzebujesz i nie musisz się martwić, że on odejdzie . ..



Przyjaciele to jedna z ważniejszych potrzeb/  osob  w naszym życiu.Ci "prawdziwi " są zawsze z nami, wspierają nas dogadują się z nami bez słów. Niestety są też  "fałszywi"  którzy nie zawsze mówią  nam prawdę czy też rozpowiadają nasze sekrety lub obgadują i trudno jest takie osoby nazywać przyjaciółmi. Jednak niektórzy nie zauważają tego ze ich przyjaciele są nieszczerzy wobec nich, ale i tak pózniej wszystko wychodzi w praniu ;)


"Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia"
Albert Einstein

Przeprowadziłam  krótki wywiad pytając róże osoby o znaczenie słowa przyjaciel: 
Dziewczynka 9 lat :
"To jest osoba, która jest bardzo bliska komuś, często się spotykają, jest kimś po rodzinie "
Dziewczyna 14 lat 
"Po prostu osoba godna zaufania"
Chłopak 16 lat:
"Doradca sercowy i nie tylko, dobry ziomek, nawet po ostrej wymianie zdań potrafi się pogodzić "

Ciąg dalszy wywiadu za parę dni :) (czekam jeszcze na parę osob ;))



Patrząc na to co każdy człowiek z wyżej wymienionych mówi każdy ma racje i wszyscy są podobnego zdania, mam nadzieję, że te wszystkie dobre cechy opisujące przyjaciela sprawdzą się w praktyce :D
Myślę, że każdy powinien mieć przy sobie taką zaufaną osobę ale nie można szukać jej na siłę !!!


                                                                                                                                                                                                                                  Miłych wakacji !
                                                                                                                                     Sara :D 

34 komentarze:

  1. Przyjaciel to ktoś kto jest. Mamy XXI wiek, na świecie chodzi pełno fałszywych ludzi, ale jest też masa osób czekająych tylko na nas, kochających nas, wspierających- życzę wszystkim posiadanie przyjaciela, bo to skarb wyjątkowy.
    A wywiad skłonił do refleksji- super.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ciekawy post. Czekam na pełen wywiad! Bardzo ciekawy pomysł z tym wywiadem serio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto mieć prawdziwego przyjaciela w tych czasach ciezko o prawdziwego przyjaciela ale jeśli sie go ma trzeba dbac i pielęgnować przyjaźń pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwy przyjaciel to skarb!<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie mam szczęścia do przyjaźni :( Lecz wciąż mam nadzieję, że kiedyś spotkam szczerego, prawdziwego przyjaciela :)

    papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sarcia no powiem Ci ze daje do myślenia xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaźń wydaję się prosta, a... nie jest taka prosta... Zapraszam https://adusis.blogspot.com/2016/05/z-dzisiejszego-dnia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie taka osoba jest zbędna. Może dlatego tak sądzę, bo należę do typu samotnika i najczęściej wolny czas spędzam w czterech ścianach robiąc tylko to, co dusza zapragnie. W tym wieku trudno jest znaleźć osobę wartą naszego zaufania.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjaciele są bardzo potrzebni w życiu, bo mega cię wspierają, jednak zdecydowanie się z tobą zgodzę, że nie należy ich szukać na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjaciel to taka soba która pomimo twoich błędów i tak jest z tobą.. ale coś w 21 wieku trudno znaleźć takiego.

    Śliczne zdjęcia !
    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie mam przyjaciół, nie wierzę w przyjaźń - bo ona nie istnieje. ja mam znajomych, z reguły nie ufam ludziom :) ijest mi tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia ;)


    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, a co do postu. Ja osobiście przestałam wierzyć w takie coś jak przyjaźń. Może kiedyś będę miała kogoś takiego, żebym mogła nazwać przyjacielem, ale na razie to mam tylko znajomych :)

    http://szuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwy przyjaciel to skarb.. Jednak ciężko go znaleźć.
    Fajnie, że popytałaś różnych osób o zdanie na ten temat, dzięki temu fajnie urozmaiciłaś post.
    Mega fajnie napisane. :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia i bardzo przemawiająca przemowa. Zapraszam do mnie ;D
    paulinawsiodle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm ja znalazłam prawdziwych przyjaciół i się bardzo cieszę, że przy mnie są. Mam nadzieję, iż zostaną przy mnie już do końca ♥ Najbardziej mi się spodobała wypowiedź 9-letniej dziewczynki :D Bardzo trafne! Świetne zdjęcia jak i cytat na początku♥

    Buziaki, xx Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. W 21 wieku jest dużo fałszywych ludzi, ale są też tacy przyjaciele którzy zostaną z nami na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy wpis :) przyjaciele raz są a raz ich nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobał mi się pomysł z takim wywiadem
    Dla mnie jest to osoba na którą zawsze mogę liczyć
    Szkoda tylko że w tych czasach ciężko znaleźć taką osobę
    Pozdrawiam cieplutko
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjaciel to ktoś, kto nie tylko oczekuje pomocy, a dokładnie wie, kiedy i my jej potrzebujemy.
    Przyjaciel to ktoś, kto jest zarówno biorcą i dawcą.
    Przyjaciel to ktoś, komu możemy powiedzieć wszystko, bez strachu, że dowie się o tym połowa ludzkości.
    Przyjaciel to ktoś, komu możemy dać telefon do ręki wiedząc, że na naszym facebook'u nie pojawi się zaraz jakiś "karny kutas".
    Przyjaciel to ktoś komu możemy zaufać bezgranicznie.

    Może dlatego tak trudno znaleźć tego "ktosia"? :)

    Ja już nie raz zawiodłam się na tej fałszywej przyjaźni. Nigdy jej nie zrozumiem. Ta toksyczna więź często wysysa z innych życie. :)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim przyjacielem jest mój chłopak, mama i moja kuzynka, z którą w dzieciństwie spędzałam dużo czasu. Kłóciłyśmy się, a teraz? Dobre przyjaciółki! :)
    Zapraszam na nowy post https://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjaźń wydaje sie taka wspaniała a czasami potrafi zaboleć..

    two-faces-clare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyjaźń wydaje sie taka wspaniała a czasami potrafi zaboleć..

    two-faces-clare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyjaciel ma wiele określeń, lecz dużo jest osób dwulicowych.
    Pozdrawiam TCK :)
    mojewlasne5minut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem znalezienie osoby, którą będziemy mogli nazwać przyjacielem wymaga wile trudu i czasu. Ciężko zaufać komuś od razu, ale zdecydowanie życie z prawdziwym przyjacielem jest dużo więcej warte.
    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyjaciel to tak niesamowity skarb, że aż trudno opisać to słowami. Ja na szczęście swoją bratnią duszę znalazłam i uważam, że jestem niewyobrażalną szczęściarą z tego względu! :)
    Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyjaciel to coś pięknego♥ Ja mam tylko dobrych kolegów i koleżanki, przyjaciel to za mocne słowo jak dla mnie i nie chcę nazywać tak byle kogo:) Śliczne zdjęcia♥
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjaciel to osoba której możemy w 100% zaufać, niestety nim znajdziemy prawdziwego przyjaciela możemy wiele razy "się sparzyć" Czasem ufając jednej fałszywej osobie nie możemy potem zaufać osobie która tym przyjacielem może się stać :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezły pomysł z tymi pytaniami o sens słowa :) Jest pewne słynne powiedzenie: Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. To kwestia czasu, kiedy znajdziesz taką osobę. :)
    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne wykorzystanie balonów. Moja przyjaciółka to moja rodzina, taka mama-tato :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne zdjecia, takie romantyczne :) zapraszam do mnie: http://mojswiatnudnyleczzaskakujacy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia z serduszkowymi balonami. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mój chłopk jest dla mnie również najlepszym przyjacielem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prawdziwi przyjaciele są bardzo ważni w naszym życiu, ale trzeba mieć cholerne szczęście , aby takiego przyjaciela spotkać :)

    Pozdrawiam! :)
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń