sobota, 13 sierpnia 2016

LIEBSTER BLOG AWARD

Dziękuję Kacprowi za nominacje do Liebster Blog Award (LBA)

Dla tych, którzy nie wiedzą jest to nominacja przyznawana od innego blogera za "dobrze wykonaną robotę " Należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby. która cię nominowała i zadać 11 pytań innym nominując w ten sposób inne blogi :)


Ulubiona pora roku ?
Bardzo lubię zimę (taką białą) ale też lato i nie tylko ze względu na wakacje, jest bardzo ciepło. Nie to co wiosna czy jesień kiedy pogoda jest codziennie inna i przeważnie jest to deszczowa/pochmurna pogoda.

Wierzysz w siebie ?
Myślę, że każdy powinien wierzyć w siebie, ponieważ na tym polega droga do sukcesu i nie tylko. Dlatego ja jak najbardziej wierzę w siebie :) "Dreams come true only believe in yourself and never give up"

Czym jest dla ciebie blogowanie ?
Jest to dla mnie forma spędzania wolnego czasu, zdobywaniu nowych doświadczeń i poznawania wielu nowych ludzi :)

Rodzina czy pieniądze ?
 Pieniądze nie są najważniejsze, rodzina zawsze finansowo może pomóc i nie tylko są wsparciem dla nas i wzorem dlatego rodzina jest ważniejsza :)

Kto jest dla ciebie autorytetem i dlaczego ?
Tak jak napisałam powyżej rodzice są moim autorytetem, oni uczą mnie wielu rzeczy, które przydadzą mi się w życiu, oni bardzo dużo już osiągneli i ja też w ślad za nimi próbuję ;)

Ulubiony kolor ?
Tak naprawdę nie mam żadnego ulubionego, wszystkie dobrze do siebie dopasaowane lub pojedyncze są piękne i każde jest inne, dlatego trudno mi wybrać

Czy mogłabyś żyć bez internetu ?
Wydaje się to bardzo trudne i takie jest ! Brak kontaktu ze znajomymi, ze światem nie jest łatwe ale zawsze można spróbować i przekonać się jak to jest. Ja niestety nie należę do osób, które potrafią długo bez niego wytrzymać :v

Opisz siebie w 7 słowach 
 Wymyśliłam wierszyk :) :
Miła, uśmiechnięta i zrównoważona,
prawie nigdy nie obrażona,
spokojna gdy nic się nie dzieje,
aktywna gdy wiatr w jej żagle wieje.
Sportowa, wrażliwa i uczuciowa,
 raczej odważna niż onieśmielona.
Kontakty z ludzmi chętnie utrzymuje, 
i słowa danego dotrzymuje :D

Jaki rodzaj muzyki lubisz ?
 nie mam jednego wybranego typu muzyki.
Raczej pop, ostatnio bardzo polubiłam stary zespół "dżem" i oczywiście kocham Bars and Melody :D

Co w sobie lubisz najbardziej ?
Szybka umiejętność nawiązywania nowych kontaktów z ludzmi oraz odwaga i pewność siebie to jest bardzo przydatne dlatego to w sobie lubie :)

Oceń swoje poczucie humoru od 1 do 10 
Jestem człowiekiem bardzo wesołym, lubie się wygłupiać dlatego daje sobie 10 :)

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was moimi długimi odpowiedziami ;)
Nominuję następujące blogi;
http://adazolphotography.blogspot.com
http://strong-power.blogspot.com
http://karolinyjia.blogspot.com
http://roxa05.blogspot.com

Pytania dla Was :
1.Czym jest dla Ciebie blogowanie ?
2.Co lubisz robić w wolnym czasie ?
3.Realne marzenia ? Może masz jakieś mini cele ?
4.Ulubione utwory muzyczne
5.Masz pupila ? powiedz coś o nim ;)
6.Twoje ulubione cytaty ?
7.Co sądzisz o rywalizacji ?
8.Jaki sport uprawiasz/lubisz najbardziej ?
9.Masz jakieś fobie ?
10.Ciekawe książki
11. Wolisz ubierać się bardziej elegancko czy na luzie do szkoły?
  ********


21 komentarzy:

  1. Fajnie :D Ja też już byłam nominowana ;) No naprawdę fajny pomysł z tym LBA.

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi. Też nie mam określonego rodzaju muzyki i rodzina jest dla mnie bardzo ważna. :)

    Pozdrawiam! :)
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. NieŹLE ZWŁASZCZA TEN WESOŁY WIERSZYK ...NO NO NO ;) BRAVISSIMO

    OdpowiedzUsuń
  4. NieŹLE ZWŁASZCZA TEN WESOŁY WIERSZYK ...NO NO NO ;) BRAVISSIMO

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wierszyk. Fajne odpowiedzi. Rodzina jest najważniejsza. Tak samo jak Nasze zdrowie. Reszta powinna odejść na niższe miejsca. :)
    Pozdrawiam. :)
    charmolcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, świetny wierszyk :D Również uważam, że wiara w siebie jest bardzo ważna w drodze do sukcesu.

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wierszyk jest mega wprowadzeniem odrobiny urozmaicenia. Zaraz? Jakiej odrobiny? Jeszcze u nikogo na LBA nie widziałam czegoś takiego! Pozdrawiam :)
    http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji. :) Ciekawe odpowiedzi.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pytania i odpowiedzi ! Gratulacje nominacji :))

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, widać, że przykładasz się do tego co robisz. Lubię blogi o tej tematyce. Możesz spodziewać się mnie częściej:)

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe odpowiedzi i masz całkowitą rację do rodziny. Też biorę przykład z rodziców, są pewnie dla mnie wzorcem

    jessicajanuszkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne odpowiedzi:) też bardzo lubię lato!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dżem ma super kawałki! To mój zespół z dzieciństwa i tak ze mną żyje 15 lat, zaczęłam słuchać jak się nawet nie urodziłam, haha. Masz fajne oko na świat, zdanie na niektóre tematy, moi rodzice też są dla mnie autorytetem, priorytetem, wzorem do naśladowania i nie wiem czym jeszcze mogą być, naprawdę są najważniejsi i zrobiłabym wszystko, żeby ich uszczęśliwić. Z chęcią dowiedziałabym się o tobie czegoś więcej. ♥
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje nominacji ! Ja fanką dżemu nie jestem ale faktycznie mają super hity ! Lato to moja ulubiona roku i fajnie ze pieniądze nie są dla ciebie najważniejsze !

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że zostałaś nominowana! Dobrze, że pieniądze nie są dla Ciebie najważniejsze ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i powodzenia w konkursie ! <3 Masz bardzo przydatne umiejetnosci interpersonalne ;)
    Pozdrawiam i rzecz jasna obserwuję
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję nominacji! Rodzina ponad wszystko ;)
    http://dembinska-pozytywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem te LBA jest zupełnie niepotrzebne.
    Mimo to fajnie było się dowiedzieć kilku rzeczy o Tobie.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w konkursie! Wielkie gratulacje. Fajne odpowiedzi fajnie było sie o tobie czegoś dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham LBA! :) Gratuluje nominacji!: )Ciekawe pytania i super odpowiedzi:)
    Powodzenia w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń