wtorek, 24 stycznia 2017

Choopook

Piękny, dobrze zbudowany, świetnie zoorganizowany, wysoki, pokryty śnieżnym puchem, rozległy a czasem niebezpieczny taki właśnie jest Chopok- największy ośrodek narciarski w Niskich Tatrach tam byłam, tam jezdziłam, tam upadałam i tam dobrze się bawiłam.





Obóz snowboardowy to nie lada wyzwanie nie

 wiesz kogo spotkasz jak tam jest i czy dasz rade.

No i się zaczęło. Poznałam bardzo miłych i 

sympatycznych ludzi z róznych miast Polski z

 którymi od razu nawiązałam kontakt. Kierowana

 doświadczeniami z poprzednich wyjazdow 

wyobrażałam sobie wszstko inaczej lecz w tym 

wypadku inaczej nie znaczy gorzej. Warunki

 mieszkalno-bytowe były sprzyjające w miłej

 atmosferze którą stworzyli m.in. nasi trenerzy.





Byłam pozytywnie zaskoczona długimi, dobrze 

przygotowanymi stokami oraz przepięknymi 

widokami. Każdy zjazd przynosił wiele emocji

 czasami(często) upadków i pozytywnej energii.

Obóz był udany mimo, że tydzień na Słowacji 

szybko minął.


Ze szczególnymi pozdrowieniami dla Liwii, 

Marysi, Oliwii, Olafa, Patryka i Kamila <3










32 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci wyjazdu,świetne fotki:)! Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki i świetne widoczki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce! :)
    Sama nigdy nie jeździłam na nartach ani snowboard'ie, ale bardzo bym chciała! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe miejsce. Nigdy nie jeździłem na nartach i jakoś mnie do tego nie ciągnie :D Jedyny zimowy sport jaki uprawiałem to jazda na łyżwach i mam nadzieję, że uda mi się to powtórzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko jakie malownicze miejsce, cudne widoki <3 Taki obóz narciarski to musi być super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zazdroszcze takiego wyjazdu! Sama chetnie tym sie wybrała ma taki, gdybym umiala jezdzic na nartach badz snowboardzie.. Niestety nie umiem :D
    Piękne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, super sprawa! Ja sama nie umiem jeździć na desce, ale chciałabym się kiedyś nauczyć :)

    Obserwuję,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia. I bardzo fajny wstęp do wpisu. Sugerujący pewną tematykę, a rozwijającą się w zupełnie inną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, Ty farciaro. Piękne miejsce. Na pewno odwiedzę to wspaniałe miejsce. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Tam mnie jeszcze nie było! Muszę się tam wybrać, a tymczasem śmigam w Krynicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę wszystkim, którzy potrafią jeździć. serio!
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fotki! Widać, że super się bawisz. Ja kocham stok, narty i snowboard! Dwa dni temu wróciłam z Krynicy Zdrój i było genialnie! Super się jeździ. Bardzo fajny post i blog, obserwujemy? Daj znać u mnie. Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wyjazdu :) Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne widoki gór 😍😘 Zapraszam do siebie http://dominatt.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak moje dzieci podróżna, z pewnością zabiorę je w te piękne miejsce :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, taka przygoda na pewno musi być super :) Aktywne spędzanie czasu jak najbardziej na plus
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne widoki, sama z chęcią bym się tam wybrała, szczególnie że uwielbiam góry :) Dobrze że poznałaś dużo fajnych ludzi i że miło wspominasz ten obóz. Pozdrawiam :)
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdów. Zawsze chciałam spróbować nart, albo deski, ale się boję. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na początku myślałam, że to jakiś wiersz :D
    Tekst super, zdjęcia jeszcze lepsze - aż zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż żaluje ze nie umiem jezdzic na nartach.. Sliczne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki obóz na pewno jest świetnym doświadczeniem :)
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tylko raz jeździłam na nartach. Było to rok temu. Również super to wspominam chociaż miałam nie jeden upadek. Śliczne zdjęcia! Aż chciałoby się tam być ;D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojacie, ale ci zazdroszczę tych widoków i jeżdżenia na nartach. Widać, że miałaś udane ferie

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam w takim miejscu, bo nie potrafię jeździć na nartach. xd

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jak tam pięknie chcę tam być!! Boskie zdjęcia <33
    Zapraszam kochana serdecznie do mnie w wolnej chwili na nowy post może wspólna obs co ty na to? pozdrawiam :** http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia :) ja niestety nie jestem fanką zimowych sportów :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na spędzenie wolnego czasu!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale pięknie! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie ! :)


    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę wyjazdu! Ja już drugi rok z rzędu nie byłam na stoku, najpierw miałam sesje, a po jej zakończeniu.. śniegu nie był za bardzo.
    Piękne zdjęcia oddające klimat miesjca! :) http://milleremilia.blogspot.com/2017/03/nudes.html

    OdpowiedzUsuń
  31. zazdroszczę, że umiesz jeździć na desce. Sama muszę kiedyś spróbować. Na ten moment dopiero mam za sobą dwa sezony w Białce na nartach. Pozdrawiam ;) Super blog.

    OdpowiedzUsuń